22.8.10

Vår nye huseier



Vår nye huseier John viste seg å være en hyggelig mann og han insisterte på å vise oss rundt i Valencia  så han hentet oss på skolen på torsdag kl 19.00. Det ble en helaften med tapas, en gratis smaksprøve på nespressobutikken, en rusleturtur på paseo maritimo ved playa de las arenas og til slutt drinker på Hotel Arena. Vi fikk en del rare blikk for vi utgjorde nok en merkelig sammensetning, og vi kunne egentlig si oss enige i at det hele var ganske pussig! Men for første gang fikk vi se stranden i Valencia og det var et fantastisk fint område.

3 kommentarer:

  1. For et flott sted! Gleder meg sånn til å komme på besøk. Silje, ring m datoer! :)

    SvarSlett
  2. Te tross for ein litt rar huseier, så ser det ut som om dokk har det heilt fantastisk :)

    SvarSlett
  3. han så søt ut han da!jeg vil se bilder fra den grønne leiligheten! må si jeg er imponert av bloggen deres!!!!såå bra å kunne følge med på ting her.hvis jeg har internett i guatemala blir jeg en fast titter:)

    SvarSlett