18.9.10

ferieglimt

4 kommentarer:

  1. Hilsen fra Miami! Minst like fint og varmt som dere! I dag har vi vært på DolphineMall, Inger. Stort + mye flott å ta med seg hjem! I morgen er det stranda, så Key West på mandag. Ser ut som om alt er vel med dere og! Håper det har vært OK å begynne på ordentlig.

    Ha en fin helg snupper! :) klem H

    SvarSlett
  2. Ååååå! Dette var nesten fæle syn for en bleikfeit jente i Norges høstmørke.... Dere ser ut til å ha det helt fantastisk!! Merker jeg gleder meg mer og mer til å komme på besøk!

    SvarSlett
  3. Ååå så flott bilder. Flink hun som har tatt de. Ser at dere har det bra og lever det herlige spanske livet. Nyt det, men vær også flinke studenter. Klem til Silje fra William, Georg og meg. PS, Georg har fått tohjulssykkel, og jeg har klipt begge snaue med maskin. Der var hett nytt fra Røyken.

    SvarSlett
  4. Ser og høres ut som om du koser deg Hegis :)

    Ingrid: jeg er imponert! Gleder meg til du kommer på besøk, bleikfeit eller ei :)

    Alfa, Geo og Will: Hola Røyken, det spanske livet er muy bien! Stor klem tilbake til alle tre, gleder meg til sykletur til våren.

    SvarSlett